زندگی یا هر کوفت دیگه ای که اسمشو بذارم بدجوری گره خورده به پام...

لعنتی نمیذاره جم بخورم...

 دلم یه نمه ارامش میخواد...میدونم میگذره.میدونم خوب میشم اما...
دلم غول چراغ جادو میخواد یا قالیچه ی سلیمان یا...
هیچ معجزه ای در کار نیست،نه تو قصه هامون نه تو زندگیامون
هر چی هست خودمونیمو این طناب در هم تابیده که هی پر گره ترش میکنیم و محکم تر میپیچیمیش به دست و پامون...

بقول ئه سرین اگه بارون بزنه، میزنه...میزنه

من نشستم،نه که منتظر بارون ،نه...نشستم فقط بو میکشم...بوی کاهگل نم خورده میاد...

نظرات 5 + ارسال نظر
نیره سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام
دیر گاهی است که نبودم .. تو نیر می اندیشم که چرا نیستی
....................
به روزم
یا علی

حمید چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ق.ظ

درووووود بر شما زیبا مینویسید

یک نقطه پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ق.ظ http://a-point.blogfa.com

. . .
همه همینطوریم
همه داریم تحمل می کنیم
همه . . .
همه زمزمه می کنند :
و این منم زنی تنها در آستانه ی فصلی سرد
. . .
اما
اعتماد نمی کنیم
ایمان نمی آوریم
. . .
یا حق

پتو پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ب.ظ

من اینجا بس دلم تنگ است........................

حامد یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ

زندگی سراسر معجزست چون هر نفس اجازه ای برای حضوره...............قدر نفسهایت را بدان..............

قدر نفسهامو میدونم...نمیبینی درد کشیدنمو؟
آدم وقتی با درد چیزی رو ادامه میده حسش میکنه...
من حس میکنم بودنمو...فقط خسته ام...از بودن نه...از اینجوری بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد