دلتنگم

حالم خوش نیست

نفسم بالا نمی یاد...

توروخدا نیایید بنویسید؛یوسف گم گشته باز آید و این حرفها...

یوسفی هست اما کنعان خاکستر شده و یعقوب مرده...

دعا کنید بمیرم،اگرچه هر زمان که به شمارش ثانیه ها زمان را پس و پیش میکنی تا مرگ را بیابی او غالبا خود را پنهان میکند...

من خسته ام،خسته از یک سفر طولانی...

شازده کوچولوی قصه ی ما به آخر خط رسیده،دلش برای سیارکش تنگ شده...

اگرچه هیچ گلی دیگه منتظرش نباشه،اما دلش برای تجیر دور گلش تنگ شده...

من از اینهمه نگاه،از اینهمه حرف،از اینهمه دیوار خسته ام

میخوام برگردم سیارکم،صندلیمو بذارم و تا ابد هی غروب خورشیدو نگاه کنم

دلم گرفته...هرچند دلی نمونده برای گرفتن...

میخوام برگردم سیارکم

تو رو خدا مار خوب اگه سراغ دارید بگید بیاد

گریه نکنید،جسمم سنگینه...نای کشیدنشو ندارم اگرچه چهار پاره استخون تکیده ی شکسته مونده باشه ازم...

از تو فرو ریختم...از تو شکستم...از تو آوار شدم روی خودم...

تو رو خدا یه مار خوب بفرستید برام...راحت وسریع

میخوام برگردم سیارکم

خسته ام

دعا کنید خدا رحمش بیاد...

نظرات 10 + ارسال نظر
نهاله یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://mywish.blogsky.com

سلام
وب قشنگی دارید موفق باشید
هیچ وقت نا امید نباشید!!!
همیشه بخندید!!

سرخ یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ http://sorkh.blogsky.com

جاده انتها نداره
ته جاده تو غباره
وطنم ، عزیز عشقم پشت هفت کوه سیاهه

اگه توی سیارکت جا برای یه نفر دیگه هم هست ، منم ۱۵ ساله که خسته ام از این زمین و از این زمینی نشدن.

از این بلاتکلیفی زندگی . از این فقر و دلخوشی مردار خواری ها. از این گریان چشمانم نمی بارد.

دعات می کنم دختر عموی گلم. مگه ما بجز هم کیو داریم.
دعات میکنم.
خدایا تو هم این پیغام رو می بینی . تو هم فاطمه رو دعا کن. دعای خدایی تو همیشه مستجابه.

عمو اروند یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:29 ب.ظ http://daftaab.blogspot.com/

گویا خیلی درمانده‌ای! می‌فهمم ‌ات ولی ...
با غم من و تو دنیا به آخر نمی‌رسد و زمین به دوران خودش بدور خورشید پایان نمی‌دهد. می‌خواهم بگویم که اگر من و یا تو نباشیم، زندگی ادامه خواهد داشت و اگر من یا تو مغلوب غم شویم، نه به کبریائی زندگی لطمه‌ای خواهد خورد نه کسی از نبود ما تا ابد، زانوی غم بغل خواهد کرد. بهتر خودمان را دوست بداریم و بپذیریم که زنده بودن زیبا است.
می‌گویند یکی از صفات خدا، رحیم است. برای رحیم دعا کردن که به رحم آید،کار عبثی است. خودت برای خودت دل‌ بسوزان. نهایت این که بلاگ رولینگ خراب است. نگران سلامتی‌ات باش. زندگی زیباست.

کاوه یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://delet.blogfa.ir

ستاره ها نهفته در آسمان ابری
دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من

میدونی فاطمهوقتی آدمها زیاد به هم گیر نمیدن و تو جیک و پیک هم فضولی نمیکنن بهتر میتونن همدیگر رو درک کنن

نمیتونم بفهمم دلتنگ شدی از اینکه کسی پیشت نیست یا اینکه میخوای باشه

کاوه یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ

یه زمانی منم تو حس و حال تو بودم
هر چند اوضاع الان هم زیاد جالب نیست ولی این روزها دلایل احمقانه بهتری واسه شب کردن روزها دارم
فاطمه من دعات میکنم
ولی یه چیزی رو از من بشنو
وقتی جایی گیر کگردی فقط به این فکر کن که بعدا اون روزها فقط یه خاطره میشه
چند سال دیگه شاید یه نیشخندی بزنی و بگی هی اون روزها هم گذشت

آلوچه خانوم یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.aloochehkhanoom.blogspot.com/

فاطمه جان سلام
شرمنده می کنم عزیزم . ممنون از محبتت پیغامت رسید ممنونم و سپاسگزار
مرسی که همیشه به یادمونی و این همه محبت داری گاهی نمی دونم چی باید بگم !

نمی دونم اون با گلپر کوفتی چه مرگشه ... یه روزی سر فرصت می شینم همه آرشیو رو منتقل می کنم جای دیگه ای و بدون گلپرم رو اونجا راه میاندازم که از این ماجرا ها نداشته باشم
به هر حال ما اون یکی ادرس رو فقط برای آپ دیت می کنیم نمی دونم برای چند نفر کاملا با تمام ای اس پی هایی که ازشون استفاده میکنن فیلتریم .

شاد و موفق و تندرست باشی دوستم و به امید دیدار

امیدوارم دلتنگ نباشی اینقدر ! حالت بهتر از این حرفها باشه و زنده باشی و سلامت !

ئه سرین دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ق.ظ

بعد اصولا شما با این پستت پس چجوری اون آهنگ به اون خوشگلی رو گذاشتی رو وبلاگ!‌یکیش داره می زنه تو چشم اون یکی دخترم!
سم مارهامون رو کشیدن قبلا! از اینا می خوای بفرستم که توهم مردن داره؟ ما فقط از اینا داریم! بهمون هم گفتن همینه که هست برو باش خوش باش!

وروجک دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ http://max2007.persianblog.ir

۱ـ عشق یعنی چه؟
۲ـ نفرت یعنی چه؟
۳ـ صبر یعنی چه؟
۴ـ نذر یعنی چه؟
***
من آپ کردم...
منتظرت هستم...
میای دیگه؟...

مریم شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://maryamsooraty.blogfa.com

سلام
عزیزم
یه دلو اب بیار بعد قهه بزن بزار هزار هزار ستاره با هزار هزار خنده یی بشه
راستی تو هنوز سهمت از گوسپند های زندگی رو نبردی تو مسئولی
راستی چرا گلت مرد مگه تو مسئوا نگداریش نبودی
مارها فقط به کسایی کمک می کنن برن که گلی منتظرشون باشه

حامد یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ق.ظ

تنها شادیه زندگیه من این است که هیچکس نمی داند چقدر غمگینم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد